flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Засади використання автоматизованої системи документообігу Полтавського районного суду Полтавської області

31 серпня 2015, 12:31

                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення зборів суддів Полтавського районного суду Полтавської області

від « 18 » травня 2015 року № 10

( із змінами та доповненнями внесеними рішенням зборів суддів  № 15 від 31.07.2015 року)

 

 

ЗАСАДИ

використання автоматизованої системи документообігу

Полтавського районного суду Полтавської області

 

І. Загальні положення.

1.1. Засади використання автоматизованої системи документообігу  Полтавського районного суду Полтавської області  (далі – Засади) визначають питання, визначені Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України зі змінами та доповненнями (далі – Положення), стосовно порядку функціонування автоматизованої системи  Полтавського районного  суду Полтавської області (далі – суд).

1.2. Правовою підставою для затвердження цих Засад  є вимоги Закону України «Про судоустрій і статус суддів» в редакції Закону України « Про забезпечення права на справедливий суд», Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства, Кодексу України про адміністративні правопорушення та  п.п.1.4.9  пункту 1.4 Положення.

1.3. Затверджені Засади вносяться до автоматизованої системи суду не пізніше робочого дня, що настає після проведення цих зборів.

1.4. У разі внесення змін до Засад, новим рішенням збори суддів суду затверджують Засади в новій редакції, які вносяться до автоматизованої системи суду не пізніше робочого дня, що настає після проведення цих зборів.

2.      Спеціалізація суддів з розгляду конкретних категорій судових справ

2.1. Визначити, що всі судді, які зараховані до штату суду спеціалізуються на розгляді кримінальних, цивільних адміністративних справ  а також справ про адміністративні правопорушення.

2.2. У суді діє спеціалізація із здійснення кримінального провадження щодо неповнолітніх.

            Суддя (судді), уповноважені здійснювати кримінальне провадження щодо неповнолітніх обирається зборами суддів суду у порядку ч.3 статті 18 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» .

2.3.  З числа суддів , зборами суддів суду, обираються слідчі судді , які здійснюють повноваження судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів у кримінальному провадженні, в порядку передбаченому процесуальним законом. Кількісний склад слідчих суддів визначається зборами суддів суду. Слідчі судді обираються на строк три роки і можуть бути переобрані повторно.

Для розгляду клопотань про застосування заходів забезпечення кримінального провадження щодо неповнолітнього залучаються слідчі судді за виключенням суддів, які уповноважені на розгляді кримінальних проваджень щодо неповнолітніх.

3. Засади формування колегії суддів

3.1. Судові справи в  суді  розглядаються суддею одноособово, який є головуючий і діє від імені суду, а у випадках визначених процесуальним законом,-  колегією суддів, а також за участю народних засідателів і присяжних.

            3.2.Визначення судді  або колегії суддів для розгляду конкретної справи здійснюється автоматизованою системою документообігу.

Якщо судова справа  підлягає розгляду колегією суддів при автоматизованому розподілу судових справ автоматизованою системою визначається головуючий суддя та визначається склад колегії.

У разі розгляду справ за участю присяжних і народних засідателів їх персональний склад визначається за допомогою автоматизованої системи.

3.3. Судові справи підлягають автоматизованому розподілу між суддями, які мають на момент автоматизованого розподілу судових справ повноваження для здійснення процесуальних дій.

3.4.У разі неможливості виконання суддею, який входить до складу колегії суддів обов’язків судді ( тимчасова непрацездатність, відрядження, відпустка тощо), який не є головуючим суддею у судовій справі, для заміни відсутнього судді   здійснюються лише у випадках:

3.4.1. До  початку розгляду справи по суті.

3.4.2.  У разі необхідності обрання, зміни чи скасування запобіжних заходів у вигляді тримання під вартою.

3.4.3. З  інших поважних причин на підставі рішення зборів суддів.

 4. Розподіл судових справ шляхом передачі судової справи раніше визначеному у судовій справі судді

4.1. Судові справи, що надійшли із судів апеляційної або касаційної інстанцій після скасування ухвал, які перешкоджають подальшому розгляду судової справи (крім ухвал про закриття, припинення провадження), а також ухвал, які не перешкоджають подальшому розгляду судової справи, не підлягають автоматизованому розподілу, а передаються тим суддям, ухвалу яких скасовано чи у провадженні яких перебувала або перебуває судова справа ( відповідно до п.п. 2.3.43  пункту 2.3 Положення про автоматизовану систему документообігу суду).

4.2.Раніше визначеному в судовій справі головуючому судді ( відповідно до п.п. 2.3.44 Положення про автоматизовану систему документообігу) передаються також:

судові справи, що надійшли для вирішення питання про прийняття додаткового судового рішення, виправлення описок та помилок, роз'яснення судового рішення, повернення судового збору;

судові справи про перегляд заочного рішення;

судові справи, за якими надійшли заяви (клопотання), пов'язані із виконанням судових рішень, передбачені статтями 368–373, 378 Цивільного процесуального кодексу України, статтями 117, 119–121, 121-2, 122 Господарського процесуального кодексу України, статтями 259–264, 267 (крім частини дев’ятої статті 267) Кодексу адміністративного судочинства України, статтею 535 Кримінального процесуального кодексу України, статтею 304 Кодексу України про адміністративні правопорушення;

клопотання про вирішення питання, пов’язаного з виконанням вироку, у судових справах, які розглянуті даним судом;

матеріали кримінального провадження щодо особи, стосовно якої вже здійснюється судове провадження, у випадку, передбаченому частиною другою статті 334 Кримінального процесуального кодексу України;

судові справи про адміністративні правопорушення щодо особи, яка вчинила декілька адміністративних правопорушень;

   зустрічні позови та позови третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору у судовій справі, у якій відкрито провадження, що надійшли до суду;

заяви про скасування заходів реагування, застосованих у межах відповідної судової справи;

   заяви про відновлення втраченого судового провадження;

   заяви про забезпечення позову, доказів.

4.3. Клопотання та скарги по одному кримінальному провадженню передаються раніше визначеному слідчому судді.

4.4.Клопотання щодо заходів забезпечення кримінального провадження по одному кримінальному провадженню або в межах однієї справи, які зареєстровані в автоматизованій системі суду,  передаються раніше визначеному слідчому судді.

4.5. Справи за поданнями ( заява, клопотання) в порядку виконання вироків, які  поверталися на доопрацювання, при повторному надходженні передаються на розгляд  раніше визначеному судді.

4.6 Справи про адміністративні правопорушення, які повернулися до суду після доопрацювання, передаються на розгляд судді, який направляв справу на доопрацювання.

 4.7 Справи за скаргами на дії державного виконавця під час здійснення примусового виконання рішення суду передаються на розгляд судді, який ухвалив рішення.

4.8  Справи за позовами, поданими в порядку ЦПК України щодо спорів, які виникають під час виконання судових рішень, а також справи за позовами в порядку КАС України з приводу рішень, дій або бездіяльності державної виконавчої служби передаються на розгляд судді, який ухвалив рішення.

4.9 У разі відсутності раніше визначеного в судовій справі головуючого судді (тимчасова непрацездатність, відрядження, відпустка тощо ) у випадках, передбачених пунктами 4.1 та 4.4-4.8 Засад, такі судові справи та матеріали підлягають автоматизованому розподілу.

 5. Повторний автоматизований розподіл справ між суддями

5.1. Повторний автоматизований розподіл здійснюється у порядку та випадках, передбачений п.п. 2.3.49 – 2.3.52  пункту 2.3 Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

5.2. У разі неможливості участі судді, який не є головуючий у справі, при колегіальному розгляді судової справи( тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження, припинення повноважень судді щодо здійснення ним правосуддя, звільнення з посади судді тощо), у випадках передбачених п. 3.4 Засад , заміна судді-члена колегії здійснюється в автоматичному режимі за вмотивованим розпорядженням керівника апарату суду про повторний автоматичний розподіл за погодженням з головуючим суддею у випадках, передбачених п.п3.4.1-3.4.2 Засад  та на підставі рішення зборів суддів у випадку, передбаченому у п.3.4.3 Засад.

5.3. Винятково, у разі, коли суддя у передбачених законом випадках не може продовжувати розгляд справи, невирішені судові справи за рішенням зборів суддів передаються для повторного автоматизованого розподілу за вмотивованим розпорядженням керівника апарату суду

5.4. Повторний  автоматизований розподіл судових справ у визначених законодавством випадках ( помилково визначена спеціалізація, неправильне налаштування табеля робочих днів суддів, недопустимість повторної участі судді у розгляді справи, припинення повноважень тощо) здійснюється за письмовим розпорядженням керівника апарату суду( особи, яка виконує його обов’язки) .

            У разі задоволення заяви про відвід ( самовідвід) повторний автоматизований розподіл справ або ж заміна судді ( суддів) у випадках, передбачених пунктом 2.3.49 Положення про автоматизовану систему документообігу суду здійснюється на підставі вмотивованого рішення про відвід ( самовідвід) судді ( суддів).

                                                                      (Пункт 5.4 зі змінами та доповненнями, внесеними згідно рішення зборів суддів Полтавського районного суду Полтавської області від 31.07.2015 року№ 15)

6. Особливості автоматизованого розподілу судових справ

6.1.  Не розподіляються щодо конкретного судді судові справи за три  робочих дні до початку відпустки, якщо її тривалість становить від п’яти до чотирнадцяти календарних днів та в інших випадках, передбачених п.п. 2.3.3  пункту 2.3 Положення про автоматизовану систему документообігу .

            6.2 У випадках виконання суддями іншої роботи, не пов’язаної із здійсненням правосуддя (узагальнення судової практики, аналізи стану здійснення судочинства, участь у спеціальній підготовці кандидата на посаду судді, підготовці суддів та працівників апаратів судів, здійснення науково-викладацької діяльності в Національній школі суддів України, стажуванні  в суді вищої інстанції  тощо), письмовим наказом (розпорядженням) голови суду суддя,  на час виконання  вказаних завдань, виключається.

6.3. У випадку видалення  судді ( колегії суддів) до нарадчої кімнати для ухвалення  судового рішення на строк понад п’ять робочих днів, автоматизований розподіл справ щодо даного судді ( колегії суддів) не проводиться.

У разі надходження до суду клопотань щодо заходів забезпечення кримінального провадження, які підлягають невідкладному розгляду, автоматизований розподіл даних справ не проводиться щодо суддів ( колегії суддів), які перебувають в нарадчій кімнаті до закінчення робочого часу , в день надходження зазначених справ.

 Керівник апарату суду, на підставі довідки із зазначенням дати та часу перебування судді в нарадчій кімнаті та номеру справи, виданої помічником судді чи секретарем судового засідання вносить відмітку про перебування судді ( колегії суддів) в нарадчій кімнаті до автоматизованої системи . Довідки долучають до номенклатурної справи.

6.4. У разі надходження клопотань щодо заходів забезпечення кримінального провадження , у вихідні, святкові та неробочі дні вони розподіляються автоматизованою системою на слідчого суддю, який є черговим суддею відповідно до графіка чергування, затвердженого головою суду. 

Працівники канцелярії  суду щопонеділка надають  керівнику апарату суду інформацію у вигляді довідки щодо факту винесення процесуальних рішень черговими суддями. На підставі наданої інформації керівник апарату суду вносить зміни до табелю автоматизованої системи суду .

Додатковий день відпочинку надається судді у порядку  статті 72 КЗпП України, але виключно у разі винесення процесуального рішення протягом дня чергування.

Консультант з кадрової роботи суду здійснює контроль за  своєчасним наданням додаткових днів відпочинку суддям за вихід на роботу у вихідний день.

6.5. У випадках виявлення значної різниці в навантаженні на суддів,  за рішенням зборів суддів,  суддя  виключається зі списку на автопризначення суддів, які можуть бути призначені до розгляду справ до фактичного урівняння навантаження.

6.6.  У випадках знеструмлення  електромережі суду, виходу з ладу обладнання або комп’ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи, відновлення яких неможливо понад 3 години, розподіл судових справ, які за законом мають розглядатися невідкладно, з метою недопущення порушення конституційних прав громадян (вирішення питання про обрання міри запобіжного заходу у виді  взяття під варту, щодо заходів забезпечення кримінального провадження  тощо)  здійснюється головою суду ( особою, яка виконує його обов’язки) до усунення відповідних обставин за принципом черговості відповідно до стажу роботи на посаді судді.

Розподіл судових справ фіксується  у журналі, за формою Додаток 1. Підставами для такого розподілу є акт, керівником апарату суду (особою яка виконує його обов’язки) із  залученням  головного спеціаліста з інформаційних технологій та старшого секретаря канцелярії суду.

Автоматизований розподіл судових справ між суддями здійснюється невідкладно після налагодження роботи автоматизованої системи або на наступний робочий день після усунення зазначених у п.п. 2.3.55 пункту 2.3 Положення про автоматизовану систему до документообігу суду.

7.                      Коефіцієнт адміністративних посад 

7.1. Визначений коефіцієнт  адміністративних посад (відсоток справ, що підлягає розгляду суддею, в разі виконання ним інших повноважень, не пов’язаних із здійсненням правосуддя):

голова  суду – 0,7

 

8.                      Коефіцієнт, що враховує форму участі судді в розгляді судової справи

 

8.1.                Визначені коефіцієнти, що враховують форму участі  в  розгляді судової справи:

головуючий ( в т.ч. у складі колегії)  - 1;

учасник колегії – 0,5

запасний суддя – 0,5

 

9.                      Коефіцієнт складності категорій судових справ

 

9.1.                Коефіцієнти складності кримінальних справ (проваджень), справ про адміністративні правопорушення :

Злочини проти життя, здоров’я особи -  5 , з них:

умисне вбивство -  5

умисне тяжке тілесне ушкодження - 5   

умисне середньої тяжкості ушкодження – 4

катування – 5

Злочини проти волі, честі  та гідності особи - 5  , з них:

незаконне позбавлення волі, або викрадення  людини - 5

торгівля людьми або інша незаконна угода щодо людини – 5

 Злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості особи  -  5 , з них:

зґвалтування - 5

  Злочини проти виборчих, трудових та інших особистих праві свобод людини і громадянина - 5      , з них:

порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності або релігійних переконань 5          

порушення недоторканності житла –  3

порушення авторського права і суміжних прав5

Злочини проти власності -  4  , з них:

крадіжка – 1

грабіж – 4

розбій – 5

вимагання – 5

шахрайство – 5

привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем – 4

Злочини у сфері господарської діяльності -  4, з них:

контрабанда – 3

ухилення від сплати податків, зборів ( обов’язкових платежів) – 5

Злочини проти довкілля – 4

Злочини проти громадської безпеки - 5  , з них:

створення злочинної організації – 5

бандитизм – 5

злочини у сфері тероризму – 5

Злочини проти безпеки виробництва –  4

Злочини проти безпеки руху та експлуатації транспорту - 4 , з них:

порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами4

незаконне заволодіння транспортним засобом4

Злочини проти громадського порядку та моральності - 4       , з них:

хуліганство – 4

Злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів та інші злочини проти здоров'я населення -  4,  з них:

контрабанда наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів чи прекурсорів або фальсифікованих лікарських засобів - 4

            незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збут наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів- 4

            незаконне введення в організм наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів - 4

            Злочини у сфері охорони державної таємниці, недоторканності державних кордонів, забезпечення призову та мобілізації  - 3 , з них:

            незаконне переправлення осіб через державний кордон України - 3

            Злочини проти авторитету органів державної влади, органів місцевого самоврядування та об'єднань громадян  - 5,  з них:

            погроза або насильство щодо працівника правоохоронного органу - 5

            Злочини у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), систем та комп'ютерних мереж і мереж електрозв'язку - 3

            Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг 5, з них:

            зловживання владою або службовим становищем - 5

            перевищення влади або службових повноважень працівником правоохоронного органу - 5

            прийняття пропозиції, обіцянки або  одержання неправомірної вигоди службовою особою - 5

пропозиція або надання неправомірної вигоди службовій особі - 5

провокація підкупу - 5

Злочини проти правосуддя - 5

Злочини проти встановленого порядку несення військової служби (військові злочини) - 3

Злочини проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку - 4

Інші злочини - 3

 

Невідкладні судові розгляди

  В порядку КПК України - 3

  Справи про примусове застосування до неповнолітніх примусових заходів виховного характеру - 3

  Справи про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами - 4

  Справи про звільнення осіб від кримінальної відповідальності - 3

  Справи  в порядку виконання судових рішень  у кримінальних справах - 1

  Справи за клопотанням слідчого чи прокурора та інших осіб - 2

   Подання про обрання, зміну запобіжного заходу та продовження строків тримання під вартою - 3

  Справи за скаргами на рішення, дії чи бездіяльність слідчого, прокурора та інших осіб під час досудового розслідування - 4

Справи за заявами про відвід під час досудового розслідування - 1

Справи в порядку надання міжнародної правової допомоги 2

 

Справи про адміністративні правопорушення1     , з них;

справи про  адміністративні правопорушення пов’язані з порушенням правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу , автомобільних доріг та ін. - 1  ; 

справи про адміністративні  правопорушення у галузі торгівлі , громадського харчування , сфері послуг , в галузі фінансів і підприємницької діяльності - 1    ;

справи про корупційні правопорушення -5        ;

 

Поточна складність кримінальних справ:

            - усі злочини вчинені організованими злочинними угрупуваннями та багатоепізодні об’єднані справи ( не менше 5 томів ) 5 ;

- усі справи , що не знаходять свого вирішення більше 1 року, у тому числі і після скасування судом вищої інстанції рішення суду першої інстанції -5.

 

9.2.                 Коефіцієнти складності цивільних справ:

Заяви про видачу судового наказу 1

Заяви про скасування судового наказу 1

Заяви  про забезпечення  доказів, позову, скасування заходів забезпечення позову до подання позовної заяви 2

Позовні заяви

Спори про право власності та інші речові права 2, із них:

про приватну власність 2

про речові права на чуже майно 3

Спори про право інтелектуальної власності 3

Спори, що виникають із договорів  3, із них:

купівлі – продажу 3

дарування 3

довічного утримання 4

найму ( оренди) 3

надання послуг 3

страхування 3

позики, кредиту, банківського вкладу 2

підряду 3

Спори про не договірні зобов’язання _4 з них:

про відшкодування шкоди фізичній особі, яка потерпіла від кримінального правопорушення _2

про відшкодування шкоди завданої каліцтвом, іншими ушкодженнями здоров’я або смертю фізичної особи, крім відшкодування шкоди на виробництві _5

відшкодування шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, досудове розслідування, прокуратури або суду  4

відшкодування шкоди, завданої майну фізичних або юридичних осіб 3

відшкодування шкоди, завданої порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища _4

відшкодування шкоди, завданої внаслідок недоліків товарів, робіт ( послуг) _4

відшкодування шкоди, завданої державі внаслідок корупційного правопорушення __4

відшкодування шкоди, завданої фізичній або юридичній особі внаслідок незаконних рішень, дій або бездіяльності суб’єкта, який здійснює заходи щодо запобігання і протидії корупції__4

Спори про спадкове право _3

Спори про захист немайнових прав фізичних осіб 5 , з них:

про захист честі , гідності та ділової репутації _5

Спори, що виникають із житлових правовідносин   3, із них:

 про виселення _5

про стягнення плати за користування житлом_3

про визнання особи такою, що втратила право користування жилим приміщенням _2

Спори, що виникають із земельних правовідносин_3

Спори, що виникають із сімейних правовідносин 2, із них:

про розірвання шлюбу _1

про стягнення аліментів _2

про встановлення батьківства або материнства _4

про позбавлення батьківських прав _3

Спори, що виникають із трудових правовідносин _4,   з них:

про поновлення на роботі _5

про виплату заробітної плати_3

про відшкодування матеріальної шкоди, заподіяної працівниками державним підприємству, установі , організації - 4

Спори, пов’язані із застосуванням ЗУ « Про захист прав споживачів» _4

Звільнення майна з – під арешту ( виключення майна з опису) 3

Заяви окремого провадження :

Справи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи_2

Справи про надання неповнолітній особі повної цивільної дієздатності_2

Справи про визнання фізичної особи безвісно відсутньою чи оголошення її померлою_2

Справи про скасування рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою чи оголошення її померлою_3

Справи про усиновлення_2

Справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення_2

Справи про відновлення прав на втрачені цінні папери на пред’явника та векселі__2

Справи про передачу безхазяйної нерухомої речі у комунальну власність_2

Справи про визнання спадщини відумерлою_2

Справи про надання особі психіатричної допомоги у примусовому порядку_5

Справи про обов’язкову госпіталізацію до протитуберкульозного закладу_4

Справи про розкриття банком інформації, яка містить банківську таємницю, щодо юридичних та фізичних осіб_3

Справи, що виникають із сімейних правовідносин_3

Інші справи_3

Заяви про перегляд заочного рішення_2

Заяви про перегляд рішень, ухвал суду чи судових наказів у зв’язку з нововиявленими обставинами _3

Заяви про відновлення втраченого судового провадження_3

Скарги на дії або бездіяльність державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби _3

Клопотання, заяви, подання у порядку виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) _3

Клопотання про визнання та звернення до виконання рішення іноземного суду, що підлягає примусовому виконанню_3

Клопотання про визнання рішення іноземного суду, що не підлягає примусовому виконанню _3

Доручення судів України _2

Доручення іноземних судів _3

Заяви про скасування рішення третейського суду _3

Заяви про видачу виконавчого листа про примусове виконання рішення третейського суду _2

Поточна складність цивільних  справ:

- справи, які тривалий час не знаходять свого вирішення ( понад 1 рік ), в тому числі після скасування судом вищої інстанції рішення суду першої інстанції -5   ;

- особливо складні , резонансні справи (об’ємом в 5 і більше томів, по яким приймають участь 10 і більше учасників по справі та інше) - 5 .

 

9.3.                Коефіцієнт складності адміністративних справ:

Справи зі спорів з приводу забезпечення реалізації громадянами права голосу на виборах і референдума ___2___

Справи зі спорів з приводу забезпечення реалізації конституційних прав особи, а також реалізації статусу депутата представницького органу влади, організації діяльності цих органів, ____3____зокрема зі спорів щодо:

забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та  посадових і службових осіб цих органів___3___

забезпечення права особи на доступ до публічної інформації ___3___

Справи зі спорів з приводу забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, ___4___  зокрема зі спорів щодо:

правового статусу фізичної особи_____4____, в тому числі:

реалізації владних управлінських функцій у сфері громадянства___4____

реєстрації актів цивільного стану, крім актів громадянства___4____

реєстрації та обмеження пересування і вільного вибору місця проживання___4___

проведення зборів, мітингів, походів і демонстрацій; протидії діяльності товариств, установ, інших організацій, які посягають на конституційний лад та права і свободи громадян,______4____ у тому числі:

обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання__4______

усунення обмежень у реалізації права на мирні зібранні____4___

видворення з України іноземців або осіб без громадянства___5______

біженців______5_____

цивільного захисту; охорони праці___5______

охорони здоров’я____5_____

дорожнього руху; транспорту та перевезення пасажирів___4____

обмеження здійснення грального бізнесу,___4_____ у тому числі:

спорів за участю органів доходів і зборів____4____

Справи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері освіти, науки, культури та спорту____4___

Справи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері економіки _5_ зокрема зі спорів щодо:

організації господарської діяльності, _____5__у тому числі:

державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців __5___

дозвільної системи у сфері господарської діяльності; ліцензування певних видів підприємницької діяльності; нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності; реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності; розроблення  і  застосування національних стандартів технічних регламентів та процедур оцінки відповідності______5___

митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту _____3____, у тому числі:

оскарження рішень, дій чи бездіяльності Державної митної служби та її органів щодо визначення коду товару за УКТЗЕД___3______

оскарження рішень, дій чи бездіяльності Державної митної служби та її органів щодо визначення митної вартості товару ___3___

захисту економічної конкуренції ____4____

державного регулювання  цін і тарифів_____4______

управління об'єктами державної (комунальної) власності, у тому числі про передачу об'єктів права державної та комунальної власності; здійснення державних закупівель_____3____

реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки_____4____, у тому числі спори у сфері:

електроенергетики (крім ядерної енергетики); енергозбереження, альтернативних джерел енергії, комбінованого виробництва електричної і теплової енергії ____4___

житлово-комунального господарства; теплопостачання; питного водопостачання___4____

Справи зі спорів з приводу забезпечення сталого розвитку населених пунктів та землекористування______4____,  зокрема зі спорів у сфері:

містобудування; планування і забудови територій; архітектурної діяльності___4__

землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин____4___, у тому числі:

розпорядження землями держави (територіальних громад), передача таких земельних  ділянок у власність і користування громадянам та юридичним особам___4__

відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності____4_____

державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки)____4_____

Справи зі спорів з приводу охорони навколишнього природного середовища_________, зокрема зі спорів щодо:

забезпечення екологічної безпеки, у тому числі при використанні природних ресурсів; екологічної безпеки поводження з відходами_________

особливої охорони природних територій та об’єктів, визначених законом________

Справи зі спорів з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства_____4___, зокрема зі спорів щодо:

реалізації податкового контролю__4_______

погашення податкового боргу______4___, у тому числі:

передачі майна у податкову заставу____4_____

застосування адміністративного арешту майна___4_____

стягнення податкового боргу_____4____

адміністрування окремих податків, зборів та платежів____4_____,

справи за зверненням органів доходів і зборів___4___, у тому числі  щодо:

 визнання оспорюванних правочинів недійсними та застосування визначених законодавством заходів, пов’язаних із визнанням правочинів недійсними___4___

стягнення в дохід держави коштів, отриманих за нікчемними договорами___4___

припинення юридичної особи (припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця) __3____

Справи зі спорів з приводу реалізації публічної фінансової політики____4__, зокрема зі спорів у сфері:

валютного регулювання і валютного контролю__5____, у тому числі:

 спорів за участю  органів доходів і зборів___5___

грошового обігу та розрахунків___4___, у тому числі:

спорів за участю органів доходів і зборів___4___

бюджетної системи та бюджетного процесу; державного боргу__4____

державного регулювання ринків фінансових послуг___4___, у тому числі:

 операцій із цінними паперами__4____

процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, державного фінансового контролю,  внутрішньої контрольно-ревізійної роботи___4___

Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та спорів у сфері публічної житлової політики___4___, зокрема зі спорів щодо:

збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування___4___

 управління, нагляду та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування__4____, у тому числі:

загальнообов’язкового державного страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, які спричинили втрату працездатності___4___

загальнообов'язкового державного страхування у  зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами,  зумовленими похованням___4___

загальнообов’язкового державного страхування на випадок безробіття___4___

загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, у тому числі пенсійного страхування осіб, звільнених з  публічної служби (військової служби) __3____

соціального захисту; соціального захисту та зайнятості інвалідів; соціальних послуг___4___, у тому числі:

соціального захисту дітей війни___4___

соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи___4___

соціального захисту сімей із дітьми __4____

соціального захисту та зайнятості інвалідів____4__

праці, зайнятості населення (крім зайнятості інвалідів); реалізації публічної житлової політики___4___, у тому числі: 

праці, зайнятості населення (крім зайнятості інвалідів) __4____

реалізації публічної житлової політики__4____

Справи зі спорів з приводу забезпечення юстиції____5__, зокрема спори у сфері:

судоустрою ___5___

прокуратури _5____

 адвокатури__5____

нотаріату___5___

виконавчої служби та виконавчого провадження__4____

Справи зі спорів з відносин публічної служби___4___, зокрема справи щодо:

прийняття громадян на публічну службу___4___

проходження служби __5____

звільнення з публічної служби___4___

Судові доручення ___2___

Заяви/клопотання/подання __2____

Заяви про перегляд постанов, ухвал у зв’язку з нововиявленими обставинами _3

 

Поточна складність адміністративних   справ:

- справи, які тривалий час не знаходять свого вирішення ( понад 1 рік ), в тому числі після скасування судом вищої інстанції рішення суду першої інстанції - 4   ;

- особливо складні , резонансні справи (об’ємом в 5 і більше томів, по яким приймають участь 10 і більше учасників по справі та інше) - 4 .

 

10.                       Прикінцеві положення

 

10.1. Ці Засади набирають чинності з « 01» червня 2015 року.

10.2. Із дня набрання чинності цих Засад втрачає чинність в частині особливості розподілу судових справ рішення зборів суддів Полтавського районного суду Полтавської області № 02.2 від 30.01.2015 року та № 04 від 06.02.2015 року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1

до пунктів 6.6

 

ЖУРНАЛ

розподілу справ  у випадках знеструмлення  електромережі Полтавського районного суду Полтавської області, виходу з ладу обладнання або комп’ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи документообігу суду

 

№ запису з/п

Час надходження справи до суду

Вих.№ та дата судової справи

Номер справи

Суть судової справи

Головуючий

(ПІБ)

Дата та № акту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·        Дата розподілу справ зазначається через усю сторінку поперек граф журналу.