flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інструкція про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом керівника апарату  

Полтавського районного суду

Полтавської області

від 29 грудня 2012 р. № 27/од.а

 

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат

на копіювання або друк документів,які надаються запитувачам інформації

 

1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Полтавським районним судом Полтавської області (далі – суд).

 2. Структурний підрозділ або особа, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою заступника керівника апарату Полтавського районного суду Полтавської області про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

 3. Заступник керівника апарату Полтавського районного суду Полтавської області не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу планово – фінансової діяльності , бухгалтерського обліку та звітності  Територіального управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області ( далі – ТУ ДСА України в Полтавській області) заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

 4.  Відділ планово – фінансової діяльності , бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Полтавській області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими у відсотках від розміру мінімальної заробітної плати (додаток 1). Розмір мінімальної заробітної плати встановлюється на дату копіювання та друк запитуваних документів. Відділ планово – фінансової діяльності , бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Полтавській області оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його заступнику керівника апарату суду для надання його запитувачу інформації.

 5. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

 6. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

 7. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Полтавській області від запитувача інформації, відділ планово – фінансової діяльності , бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Полтавській області повідомляє службовою запискою заступника керівника апарату суду з зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Полтавській області.

 8. Заступник керівника  апарату суду упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт структурний  підрозділ або особу, що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення зазначений підрозділ або особа надає копії документів заступнику керівника апарату суду.

 9. Інформація надається запитувачу у строки визначені ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», з урахуванням строків на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію.

10. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

 11. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.                

Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Полтавській області, про що відділ планово – фінансової діяльності , бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Полтавській області повідомляє службовою запискою заступника керівника апарату суду.

Заступник керівника апарату суду                          О.В.Радченко

 

Додаток 1

Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів

Послуга, що надається

Норми витрат

 за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Розмір фактичних витрат

на копіювання або друк документів

 

 

 

 

 

Мінімальна

заробітна

плата

 

 

Норми витрат 0,1% мінімальної зар.пл.

 

Норми витрат 0,2% мінімальної зар.пл.

 

Норми витрат 0,3% мінімальної зар.пл.

 

З 01.01.2014року:

1218,00 грн.

 

1,22

 

2,44

 

3,65